dinsdag 14 juni 2011

Vlindertuin!!!!!!!

Hallo.

Ik ben gisteren naar de Vlindertuin geweest!
En dat was erg leuk.
Ik kreeg ook nog een vlinder op mijn hand!
Leuk he!!!
Een mooie blauwe vlinder..


Er waren heel erg veel van die doorzichtigen!
En zelf vind ik die erg mooi!!!
En hier zie je een mooie zwart van boven en rood van onder vlinder die nectar eet!!

Het was ook heel erg gezellig!
En heel erg bloedheet!!!!!!!!!!!!!!!!

Hier sta ik onder een bananenboom.
WAT EEN MOOIE VLINDERS HE!!!!!!!!!!!!!!!

En als je klikt op de foto's zie je ze ook nog mooi groot!

3 opmerkingen:

  1. oh... wat zal dat leuk zijn geweest dat die vlinders gewoon op je arm ofzo landen!! Super!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Willem,
    Wat heb jij een super leuk blog!
    En je hebt al veel mooie Hama werkjes er op staan.

    Groetjes,
    Francis (van Hobbytijd)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk zeg,die foto's van de vlindertuin.Wij zijn ook pas naar een vlindertuin geweest met de klas.
    Ik heb er ook foto's van gemaakt, die staan op
    mama's blog.Leuk om een eigen blog te hebben hé, wij hebben pas ook een eigen blog
    knutsel-meiden.blogspot.com
    groetjes Jeanine (10)

    BeantwoordenVerwijderen