vrijdag 4 maart 2011

Strijkralen!!!!

Vorige week was het vakantie!!!!!
Het was heel leuk, tot dat ik ziek werd.
Eigenlijk de hele vakantie!
Jullie denken vast dat dat niet leuk is.
Dat is het ook niet, maar wat ook wel een voordeel was, was dat ik daardoor veel mocht computeren en toen deze mooie patronen vond. En ik deze MOOIE dingen kon maken!


Deze vond ik, maar ik weet niet van wat voor site, dus zet ik het patroontje hier neer.

Deze gave piraat vind je op de site van Vlokje
De link staat ook in de zijbalk als STIJKKRALENPATRONEN.




De sneeuwman komt uit een boekje.
Eve van Wall-E is weer van Vlokje.





4 opmerkingen:

  1. Leuk gedaan zeg. Een mooi blog heb je.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Willem

    Gefeliciteerd met je blog!
    Wat heb je dat leuk gemaakt! Zien er heel mooi uit! De groetjes aan je moeder!

    Groetjes Annemarie
    Haakidee

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat leuk zeg, die Piet Piraat!!! Allemaal trouwens, maar vooral die piraat en die palmboom met schatkist zien er zo ontzettend moeilijk uit! Dank je voor de reacties op mijn blogje. Superleuk dat je ook zoveel diertjes hebt. Kben echt benieuwd om ze in de toekomst op je blog te kunnen bekijken. En wat zou dat stoer zijn, in oktober met je vogeltjes naar de show... Tegen dan zal je je vader hopelijk wel kunnen voerhalen, want zoiets maak je natuurlijk niet vaak mee. Ik wens je nu al veel succes ;-) Groetjes daar! Lien

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Willem! Je krijgt van mij de "Liebster Blog" award. Ik vind je creaties erg leuk en zou jou dus de award willen geven als jij wil natuurlijk. Hoe je hem in ontvangst kan nemen, kan je lezen op mijn site (http://mijnparadijsje.blogspot.com/2011/04/blogaward-gekregen.html). Het hoeft niet, als het teveel werk is, of je het onzin vindt, want van mij krijg je zowiezo al een dikke pluim.
    Groetjes!

    BeantwoordenVerwijderen